5 Mart 2014 Çarşamba

Yapmaktan çok Yemeyi sevmek

Bir bayan olarak bir günümüz çıtırlarına birde benim bel-karın bölgeme bakınca kötü bir alışkanlık olsa da yemek yemek beni mutlu ediyor napabilirim :) evet kilolarımı kontrol edemiyorum ama yemek yemek hayatımdaki en büyük mutluluklardan biri tabiki yemeye devam ediyorum... Ama yemek yapmak alışkanlıklarım arasında değil maalesef. Hal böyle olunca çokta gezmek durumunda kalıyorum. Gezmek ve yeni yerler, yeni tatlar, yeni şeyler keşfetmek en büyük hobilerimden olunca bu konu benim için sorun olmuyor cüzdanım hariç :P Mademki bu kadar gezip deniyorum bunları neden paylaşmayayım dedim ve bu blog fikri oluştu. Mümkün olduğunca geçmişte de gittiğim yerleri toparlayarak yemekler konusunda bilgi vermeye çalışacağım. Umarım faydalı olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder