20 Ekim 2014 Pazartesi

Amerika da Ne Yenir? - Outback Steakhouse

Amerika'ya gitmişken orada steak yemeden dönmek olmazdı tabii. Portland'da alışveriş yaparken  Outback Steakhouse'a rastladık ve hadi yiyelim dedik. Normalde hafta içi sadece akşamları açık olan bu steakhouse cuma, cumartesi ve pazar günleri öğlen yemeğinde de servis yapıyormuş şansımızdan :) Aynı filmlerde izlediğimiz American Diner'lar gibiydi mekan. Koltuklu localı masalar. Masaların hemen üzerinde lambalar. Tıpkı filmlerdeki gibi. Saat 3 gibi gittiğimiz için çok kalabalık değildi. Garsonumuz çok tatlı bir bayandı diğer mekanlardaki gibi çok abartılı bir tavrı yoktu ve samimi bir havası vardı. Menüleri aldık steak lerimizi seçtik. Steak yanında signutare side salad ve freshly made side kısmından 2 yiyeceği garnitür olarak seçebiliyorsunuz. Ben Outback Steak istedim fakat pişirim noktasında hata yaptım. Az pişmiş, orta pişmiş, iyi pişmiş ve çok pişmiş olmak kaydı ile 4 çeşit pişirim ölçüsü var. Ben çok pişmiş istedim ve kendime işkence ettim. Çünkü çok pişmiş olunca etiniz çok sertleşiyor. Kesmesi, çiğnemesi ve hazmetmesi çok zor oluyor. İkinci hatamsa boyut olarak 12 oz istememdi. Benim ölçülerime göre çok büyük bir biftekti .Ölçüler bizim ölçülerimiz ile farklı olunca bayağı zorlanıyorsunuz.
Çok Pişmiş Outback Steak'im

Masada 4 kişi olduğumuz için herbirimiz farklı garnitürler istedik ve hepsinin tadına baktık. Benim favorilerim kesinlikle Classic Blue Cheese Wedge Salad ve Garlic Mashed Potatoes. Normalde yeşillenen küflü peynir yemem ama bu bu salatada kullanılan Blue Cheese yani küflü peynir gerçekten lezzetli idi. Ama Garlic Mashed Potatoes yani sarmısakla terbiye edilmiş patates püresi süperdi. Fresh SeasonalMixed Veggies yani taze mevsim sebzeleri gayet lezzetliydi. Genel olarak bifteklerin hepsi çok lezzetliydi.



 Ama yemeklerden önce gelen özel ekmekleri ve yanında gelen krema süperdi. Normalde ekmek yemeyen bizler bu ekmekten 3 tane yedik :)

Bu arada burası bir steakhouse zinciri. Başka şehirlerde de restoranlarına rastlayabilirsiniz. Aşağıdaki linkten restoranların yerlerini bulabilirsiniz. Afiyet olsun :)

http://www.outback.com/


Amerika'ya yaptığımız geziden öznel ve yararlı notlara ulaşmak, tavsiye almak için http://tirtakderinlerde.wordpress.com/ adresini ziyaret edebilirsiniz.Memnun kalacağınızdan eminim ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder